Diş Tedavileri

diş cilası ve airflow diş temizliği

Polisaj ve Airflow Uygulamaları

Diş Çekimi

Diş Çekimi Nedir? Dental teknolojideki gelişmelere rağmen güncelliğini koruyan diğer bir tedavi de diş çekimidir. Çoğu vakada son tercih olarak planlamaya aldığımız çekim tedavisi; Enfeksiyonun

Cam İyonomer Dolgular

Cam İyonomer Dolgular Nedir? Dental teknolojideki gelişmelere rağmen güncelliğini koruyan diğer bir tedavi de diş çekimidir. Hastalarımızın sıklıkla “cam dolgu” şeklinde ifade ettiği cam iyonomer dolgular içerdikleri

Kron, Endokron ve Köprüler

Kron, Endokron ve Köprü Uygulamaları Dişlerde meydana gelen çürük, kırılma, renk değişikliği, aşınma ve madde kaybı gibi durumların tedavisinde direk olarak uygulanan estetik kompozit dolgularla

Diş Eti Pigmentasyonu

Diş Eti Pigmentasyonu Nedir? Güzel bir gülümsemeyi; yalnız beyaz ve muntazam dişler değil, bu dişlerle uyumlu sağlıklı diş etleri tamamlamaktadır. . Sağlıklı Diş Eti Rengi

Dijital Dolgular

Dijital Dolgu Nedir? Dijital dolgular, klasik dolgu yöntemlerinin tüm avantajlarını bir arada barındıran üst düzey restorasyonlardır. Klasik amalgam dolgular (metal görünümlü) toksik etkileri hakkındaki tartışmalar

Diş Hassasiyeti ve Tedavisi

Diş Hassasiyeti Nedir? Halk arasında “diş kamaşması” olarak da adlandırılan diş hassasiyeti ‘öldürmeyen ama süründüren’ bir problem olduğundan sıklıkla ihmale uğrar. Günümüzde çok yaygın görülen

Kanal Tedavisi

Kanal Tedavisi Hangi Durumda Yapılır? Dişin en dıştaki sert mine dokusunun altında dentin dokusu, onun altında ise pulpa dokusu bulunur. Pulpa dişin kron kısmından başlayıp

Düzenli Diş Hekimi Kontrolü

Düzenli Diş Hekimi Kontrolü Nedir? Düzenli diş hekimi kontrolü belirti vermeden gelişebilecek pek çok hastalığın önlenmesini veya erken tanı almasını sağlar. Ağız ve diş sağlığının vücut

Diş Beyazlatma Uygulaması Kuşadası

Diş Beyazlatma

Diş beyazlatma, dişlerde sararma ve renk bozuklukları olduğu durumlarda uygulanan bir tedavi yöntemidir. Estetik görünüm, güzel bir gülümsemeyle doğrudan ilişkilidir. Gülümsememizi taçlandıran ise sağlıklı, beyaz

diş cilası ve airflow diş temizliği

Lazer Destekli Diş Eti Tedavileri

Lazer destekli diş eti tedavileri diş etlerindeki renk, seviye ve simetri bozukluklarında kullanılmaktadır. Bunun yanı diş eti hastalıklarının tedavisinde dental lazerler konforunuzu üst düzeye taşıyor.  Diş

Botoks Tedavisi Kuşadası

Botulinum Toksin

Bo.tuli.num T.oks.in Nedir? Tüm dünyada pek çok alanda güvenle uygulanan botulinum toksin, dental alanda da bazı estetik ve fonksiyonel rahatsızlıkların geçici olarak giderilmesinde destekleyici bir

Dental Implant Kuşadası

Dental İmplantlar

Dental İmplantlar ve Sık Sorulan Sorular Günümüzde diş implantları, tartışmasız doğal dişlere en iyi alternatiftir. Dental implantlar, ağızda kaybedilmiş dişlerin yerini doldurmak için diş kökü formunda tasarlanmaktadır.

Dental Lazer Uygulamaları Kuşadası

Dental Lazer Uygulamaları

Dental Lazer Avantajları Modern diş hekimliğinin odak noktası haline gelen “koruyucu diş hekimliği uygulamaları” gerek hekimler gerekse diş rahatsızlığı olanlar tarafından giderek daha çok önemsenmektedir.

Diş Sıkma ve Gıcırdatma Tedavisi Kuşadası

Diş Sıkma ve Diş Gıcırdatma

Diş Sıkma ve Gıcırdatma Nedenleri Günümüz yaşam koşulları insan hayatındaki stres faktörünü artırmış, buna bağlı pek çok psikosomatik hastalığın oluşmasına yol açmıştır. Son on yılda

Çene Eklemi Hastalıkları Kuşadası

Çene Eklemi Hastalıkları

Çene eklemi insan vücudundaki hareket kabiliyeti ve fonksiyon çeşitliliği anlamında eşi olmayan bir eklemdir. Vücuttaki hiç bir eklem çene eklemi kadar değişik yöne hareket kabiliyetine

Ağız Hastalıkları Tedavisi Kuşadası

Ağız Hastalıkları

Ağız Hastalıkları Tanı ve Tedavisi Ağız hastalıkları, ağız mukozasında basit aft ve ülserasyonlardan, virüs ve mantar enfeksiyonlarına, otoimmün hastalıklardan atipik hücre formasyonuna kadar geniş bir

Ağız ve Diş Yaralanmaları Kuşadası

Ağız ve Diş Yaralanmaları

Ağız ve Diş Yaralanmaları: Travma Sonucu Diş Kırığı Travma sonucu diş kırığı, diş extrüzyonu, intrüzyonu ve avülsüyonu yani dişin yerinden çıkması, yumuşak doku yaralanmaları gibi

Çene Kırıkları Kuşadası

Çene Kırıkları

Çene Kırılması Durumunda Ne Yapmalısınız? Çene bölgesinde oluşan yaralanmalar kemik bütünlüğün bozulmasıyla sonuçlanırsa çene kırıkları oluşmuş olur. Böyle bir durumda yapılması gerekenler sırasıyla ; En yakın çene

Yirmi Yaş Diş Ameliyatı Kuşadası

Yirmi Yaş Diş Ameliyatları

Yirmi Yaş Dişlerin Çekimi Neden Gereklidir? Yirmi yaş dişlerinin yarattığı problemler çoğu zaman hasta tarafından geç fark edilir. Hastalar farkında olmadan yirmi yaş diş, komşu dişle temas

Estetik kompozit dolgu kuşadası

Estetik Kompozit Dolgu

Estetik Kompozit Dolgu Nedir? Halk arasında siyah dolgu veya metal dolgu diye bilinen amalgam dolgular yüz yıla yakın bir zaman diliminde başarılı bir şekilde kullanılmıştır.

Porselen Lamina Yaprak Diş Kuşadası

Porselen Laminalar

Porselen Laminalar & Diş Kaplama Porselen laminalar ideal gülüş estetiğine kavuşmanın en hızlı ve sağlıklı yollarından biridir. Diş dokusuna en az müdahale ile hatta bazı vakalarda

Ağız Bakımı ve Oral Hijyen

Ağız Bakımı Nasıl Yapılır?

Ağız Bakım Rutinleri Neden Önemlidir Ağız ve diş sağlığını korumak ve oluşabilecek sıkıntıların önüne geçmek ancak günlük ağız bakımı ve rutin hekim ziyaretleri ile mümkün olabilir. Ağız ve diş

Düşmüş Kron ve Dolgu

Diş Dolgusu ve Kronu Neden Düşer? Kron ve dolgunun düşme sebebi altındaki dişlerde meydana gelen problemdir. Düşmüş kron ve dolgu hastaya çoğu zaman rahatsızlık vermektedir. Düşmüş kronun

Diş kırılması tedavisi Kuşadası Aydın